Valstybinės reikšmės magistralinio kelio Nr. A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruožo nuo 100,47 iki 101,79 km kapitalinis remonto projektas
Lietuvos metų gaminys, 2020 metai
Pėsčiųjų ir dviračių viadukas per T.Narbuto gatvę Vilniuje
Lietuvos Metų gaminys, 2019 metai
Grigiškių transporto mazgo rekonstrukcijos projektas III etapas
Lietuvos metų gaminys, 2018 metai
Magistralinio kelio A5 Kaunas-Marijampolė-Suvalkai ruožo nuo 35,40 iki 45,15 km rekonstravimo projektas
Lietuvos metų gaminys, 2018 metai

Komanda@Kelprojektas. Beata Riabcevė: „„Kelprojektas“ – tai vieta, kur yra galimybė mokytis ir tobulėti“

Tęsiame Kelprojektas darbuotojų interviu rubriką Komanda@Kelprojektas, kurioje toliau kalbiname kolegas apie darbą, pasiekimus, tobulėjimą bei motyvaciją.

Šį kartą pakalbinome Beatą Riabcevę, Aplinkosaugos skyriaus Projekto dalies vadovę.

 

Pradėkime nuo pradžių, Tu Kelprojekte dirbi jau 10 metų. Kaip gimė Tavo susižavėjimas aplinkosaugos sritimi?

Į aplinkosaugos sritį „įsisukau“ po mažu. Studijuoti pasirinkau VGTU civilinę inžineriją, kelių ir geležinkelių inžinerijos programą ir 2010 m. įgijau statybos inžinerijos bakalauro laipsnį. Norėdama dirbti pagal įgytą specialybę, po studijų įsidarbinau „Kelprojekte“, tuomet tik ką susikūrusiame „Susisiekimo komunikacijų plėtros ir aplinkosaugos skyriuje“. Dirbau kaip susisiekimo komunikacijų plėtros inžinierė, o savo kolegas – aplinkosaugos specialistus ir jų veiklą stebėdavau tik iš šalies. Aplinkosauginius projektus rengiu nepilnus 2 metus.

 

Kaip toliau klostėsi Tavo karjera po studijų?

Dar studijuodama įsidarbinau kaip mokymų koordinatorė ir Europos socialinio fondo finansuojamo projekto, susijusio su sveikatos priežiūros įstaigų buhalterių ir finansininkų mokymais, vadove. Tačiau neilgai trukus po studijų baigimo įsidarbinau „Kelprojekte“, inžiniere. Tuomet dėl  didelio noro dirbti šioje įmonėje iš Vilniaus persikėliau gyventi ir dirbti į Kauną, po 7 metų grįžau atgal į Vilnių. Per tą laiką pakilau į projekto dalies vadovės pareigas ir, kaip jau minėjau, prie savo srities darbų pradėjau dirbi ir su aplinkosauginiais projektais.

 

Papasakok, kodėl Tave žavi, motyvuoja darbas „Kelprojekte“?

„Kelprojektas“ – tai vieta, kur yra galimybė mokytis ir tobulėti. Mes tobulėjame ir vystomės bendraudami vieni su kitais, klausomės, mokomės iš savo patirties ir dosniai dalinamės savo žiniomis su kolegomis. Taip pat puiku, kad turime galimybę dirbti moderniai įrengtame biure, su visomis reikiamomis darbo priemonės bei ergonomiškais baldais. Džiugu, kad įmonė rūpinasi darbuotojais ir suteikia daug papildomų naudų, organizuoja įvairias veiklas, renginius. Ir, žinoma, neatsiejama mūsų kolektyvo tradicija – fika.

    

 

Kokios asmeninės, charakterio savybės reikalingos šiame darbe?

Šiame darbe būtina gebėti dirbti savarankiškai, kruopščiai ir atsakingai tiek komandoje, tiek individualiai, nebijot iššūkių ir būti kūrybingam. Galima sakyti tai pabrėžia ir mūsų įmonės vertybės – connect, challenge, create, kurios yra pagrindiniai mūsų kasdienio gyvenimo principai, jos persmelkia mūsų darbą, vienija mus, motyvuoja bei įkvepia siekiant savo darbais kurti rytojų.

 

Prisimink, su kokiais didžiausiais projektais yra tekę dirbti ir su kokiais dirbi šiuo metu?

Teko prisidėti prie IXB transporto koridoriaus (Žirnių g.) ir Vilniaus tarptautinio oro uosto jungties, A5 kelio, Vilniaus vakarinio aplinkkelio galimybių studijų, Kauno miesto teritorijos automobilių saugykloms išdėstyti specialiojo plano, Kėdainių ir Alytaus miestų darnaus judumo planų, 110 kV EPL Griškonys-Varėna statybos vystymo plano su SPAV ir PAV procedūromis rengimo. Šiuo metu dirbu prie A8 kelio plėtros galimybių studijos, Sinchroninių kompensatorių įrengimo ir eksploatavimo Telšių, Alytaus ir Neries transformatorių pastotėse PAV atrankų ir kitų projektų.


O kaip atrodo Tavo laisvalaikis? Kokie Tavo pomėgiai ir veikla po darbo?

Laisvalaikį leidžiu su šeima. Pomėgiai – kelionės, knygos, slidinėjimas. Tačiau šiuo metu pagrindinė veikla po darbo – tai nesibaigiančios namo statybos, įrengimas ir priežiūra.