Valstybinės reikšmės magistralinio kelio Nr. A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruožo nuo 100,47 iki 101,79 km kapitalinis remonto projektas
Lietuvos metų gaminys, 2020 metai
Pėsčiųjų ir dviračių viadukas per T.Narbuto gatvę Vilniuje
Lietuvos Metų gaminys, 2019 metai
Grigiškių transporto mazgo rekonstrukcijos projektas III etapas
Lietuvos metų gaminys, 2018 metai
Magistralinio kelio A5 Kaunas-Marijampolė-Suvalkai ruožo nuo 35,40 iki 45,15 km rekonstravimo projektas
Lietuvos metų gaminys, 2018 metai

Komanda@Kelprojektas. Mindaugas Griauzdė: „Man yra svarbus ne tik asmeninis tobulėjimas, bet ir stipri bei draugiška specialistų komanda, kurią turime „Kelprojekte““

Tęsiame Kelprojektas darbuotojų interviu rubriką Komanda@Kelprojektas, kurioje toliau kalbiname kolegas apie darbą, pasiekimus, tobulėjimą bei motyvaciją.

Šį kartą pakalbinome Mindaugą Griauzdę, Geležinkelių skyriaus Projekto dalies vadovą.

 

Pradėkime nuo pradžių, Tu Kelprojekte dirbi jau 9-us metus. Kaip gimė Tavo susižavėjimas geležinkelių projektavimo sritimi?

Laimingų atsitiktinumų dėka. Studijoms rinkausi statybų inžinerijos kryptis ir įstojau į civilinę inžineriją. Vilniaus Gedimino technikos universitete 2009 metais įgijau kelių ir geležinkelių inžinerijos studijų pakraipos bakalauro laipsnį. Toliau nusprendžiau pasukti į projektavimo sritį. Darbe kolegos juokavo, kad geležinkelius projektuoti lengviau nei automobilių kelius. Mat užtenka nubrėžti tik vieną liniją – geležinkelio trasos ašį, ir esmę jau turi. Taip sutapo, kad daugiausiai teko dirbti ne prie automobilių, o prie „lengvesnių“ geležinkelio kelių projektų. Dabar džiaugiuosi, kad būtent geležinkelių projektavimo sritis ir tapo mano dalyku, kurį geriausiai išmanau.

 

Kaip toliau klostėsi Tavo karjera po studijų?

Po studijų įsidarbinau Kauno projektavimo įmonėje AB „Pramprojektas“ ir joje dirbau nepilnus 5 metus. Mano karjeros startas buvo Sklypo plano ir susisiekimo sektoriuje. Turėjau progą dirbti rengiant geležinkelio kelių projektus ir kartu mokytis iš solidžią ilgametę patirtį sukaupusių kolegų. Į mane, jauną specialistą, žengiantį pirmuosius žingsnius projektavime, daugiausiai laiko investavo vadovas Arvydas Orlauskas. Arvydas visapusiškai puikus žmogus, kaip asmenybė ir specialistas. Į Jį lygiavausi kaupdamas projektuotojo patirtį. Esu nuoširdžiai dėkingas Jam ir visiems skyriaus kolegoms.

Nuo 2014 metų savo karjerą tęsiu „Kelprojekte“ Vilniaus padalinyje, Geležinkelių skyriuje. Dar iki tol žinojau, kad „Kelprojektas“ taip pat yra ilgus metus skaičiuojanti ir viena didžiausių transporto infrastruktūros projektavimo įmonių Lietuvoje. Tad turėjau siekį išbandyti savo jėgas ir patikrinti, ar tikrai joje „žolė žalesnė“, kaip kad girdėjau buvo kalbama J

Ir štai, „Kelprojekte“ skaičiuoju jau devintus darbo metus. Per šį laiką pakilau nuo inžinieriaus iki projekto dalies vadovo pareigų. Kartais turiu progą darbuotis ir projekto vadovo pozicijoje.

 

Papasakok, kodėl Tave žavi, motyvuoja darbas „Kelprojekte“?

„Kelprojektas“ yra šiuolaikiška įmonė, kuri suteikia visas galimybes dirbti su naujausia programine įranga neatsiliekant nuo inovacijų pažangos. Man yra svarbus ne tik asmeninis tobulėjimas, bet ir stipri bei draugiška specialistų komanda, kurią turime. „Kelprojektas“ yra „Tyréns“ – vienos didžiausių Švedijos statybų konsultacijų bei projektavimo bendrovių dalis. Turiu galimybę dirbti tarptautinėse komandose su didelės apimties išskirtiniais ir kartu įdomiais projektais Lietuvoje bei Švedijoje.

Tikrai ne paskutinėje vietoje ir geras mikroklimatas, ypatingai šiais skubėjimo laikais. Organizuojamos įmonės šventės ir pramogos su kolegomis sukuria progą prasiblaškyti nuo darbų ir sustiprinti komandinį ryšį.

Žinoma motyvuoja įmonės požiūris į darbuotoją, vidinė kultūra, įvairios papildomos naudos, galimybė kilti karjeros laiptais, kelti kvalifikaciją ir tobulinti įgūdžius, kaip, pavyzdžiui, užsienio kalbos, programinės įrangos naudojimo bei įvairiuose kituose profesinės kvalifikacijos kursuose.

    

 

Kokios asmeninės, charakterio savybės reikalingos šiame darbe?

Pagrindiniam patiekalui jums reikės: kruopštumo, atidumo, loginio mąstymo, savarankiškumo bei lankstumo darbui komandoje. Dar išskirčiau kantrybę ir gebėjimą išlaikyti motyvaciją ilgos trukmės projektuose.

Desertui – vadovaujančiose pozicijose svarbios kiek stipriau išreikštos asmeninės savybės: analitinis mąstymas, komunikabilumas, diplomatiškumas, pozityvumas – komandos motyvavimui ir geros atmosferos kūrimui.

Aš manau, kad ne visas šias savybes specialistas jau turi ir gali atsinešti. Tikriausiai net neįmanoma, tačiau tai ugdomi ir su laiku gali būti įgyjami gebėjimai.

 

Prisimink, su kokiais didžiausiais projektais yra tekę dirbti ir su kokiais dirbi šiuo metu?

Vieni didžiausių ir įsimintiniausių projektų, kuriuose teko dirbti, yra šie: Ignalinos atominės elektrinės projektai – „Kietųjų atliekų tvarkymo ir saugyklų kompleksas“ ir „IAE panaudoto branduolinio kuro laikina saugykla B1“, taip pat, „Intermodalinio terminalo Vilniaus viešajame logistikos centre projektavimas ir statyba“, „Klaipėdos valstybinio jūrų uosto (žemės, vidinės akvatorijos, išorinio reido ir susijusios infrastruktūros) bendrasis planas“.

Šiuo metu tenka prisidėti prie ypač svarbių strateginių projektų –  „Rail Baltica“ rengimo Lietuvoje, bei „Rail Baltica“ Panevėžio geležinkelio mazgo ir regioninių stočių infrastruktūros teritorijų planavimo.

Intermodalinis terminalas Vilniaus viešajame logistikos centre


Rail Baltica


O kaip atrodo Tavo laisvalaikis? Kokie Tavo pomėgiai ir veikla po darbo?

Daugiausiai laiko praleidžiu su šeima. Visada smagu daugiau laiko pabūti gamtoje, paplaukioti baidare, turistauti su palapine, paslidinėti. Esant galimybei aplankyti užsienio šalis. Iš kultūros renginių labiausiai patinka teatras. Nepraleidžiu progos atlikti Grinvičo universiteto „Super recognizers“ veidų įsiminimo ir atpažinimo užduotis.